Těžko si představit společnost, která "CRM nemá". Tedy firmu, která nehledá nové zákazníky, nechce si udržet ty stávající, a kterou nezajímá zisk. A to i přes to, že na nás takto některé korporace chtě nechtě působí.

To do jaké míry se firemní CRM opírá o technologie, je už ale komplikovanější otázkou. Softwarové společnosti nás stačily v průběhu desetiletí zavalit stovkami řešení.

Původní význam pojmu CRM se tak z našich slovníků prakticky vytratil a mluví-li někdo "o CRM", předpokládáme, že mluví o softwarové aplikaci. Jak je to ale s využitelností CRM aplikací ve vztahu k onomu získávání, udržování a prohlubování vztahů se zákazníky? Vede implementace CRM k reálnému zvýšení ekonomických výsledků?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se