Význam sociálních sítí i blogů pro firmy a organizace meziročně vzrostl, přesto některé podniky sociální média nadále ignorují. Vyplývá to z výsledků dotazování mezi 207 marketingovými a PR odborníky, které uskutečnila agentura Donath Business & Media (DBM) ve spolupráci s poradenskou agenturou Market Research Think (MR. Think).

"Většina respondentů (57 %) uvedla, že se meziročně význam sociálních sítí ve sféře jejich zájmu zvýšil. Důležitost blogosféry vzrostla pro 32 procent firem," říká koordinátor průzkumu Tomáš Jelínek z DBM.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.