E-mail marketing je vždy založen do velké míry na metodě pokus – omyl. Chybovat je lidské. Dělejte proto vlastní pokusy a vlastní omyly a vyvarujte se těch, na kterých se spálili již mnozí před vámi. Přinášíme vám pět nejčastějších chyb v e-mail marketingu, kterým lze jednoduše předejít.

1) Kup, kup, kup, KUP!

Chcete něco prodat, proto to také děláte. Nebuďte ale příliš urputní. Pokud obsah svých kampaní zaměříte pouze na prodej a  nezahrnete do nich nějakou další "přidanou hodnotu", velice brzy se vašim čtenářům omrzí. Příjemci se v důsledku toho odhlásí a vy nebudete mít komu prodávat.

2) Teď hned a nikdy jindy!

"Časově omezená akce", "Už nikdy to nebude tak výhodné", "Pouze dnes", "Jedině dnes večer" - to jsou chytlavé fráze, které mohou být velice účinné, ale co když to s tou jedinečností  a snahou motivovat příjemce přeženete? Vytváření falešného dojmu urgence vás může přijít draho. Zabere to jednou, zabere to podruhé, ale jakmile příjemce zjistí, že sleva není sleva a omezenost nemá své hranice, přijdete o jeho důvěru a můžete tak nenávratně poškodit dlouho budovaný vztah.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.