Internet přinesl firmám řadu výhod - lepší zpětnou vazbu, dobrou komunikaci se zákazníky, flexibilitu i efektivní možnosti reklamy. Na druhou stranu ale anonymita uživatelů a jejich snadný přístup na web zvyšuje riziko pomluv, trollingu a neoprávněné kritiky. Takové příspěvky mohou narušit vnímání podniku spotřebiteli. Malé a střední společnosti ale přesto svůj mediální obraz na internetu příliš nezajímá. Vyplynulo to průzkumu portálu www.pomluvynainternetu.cz. 

Průzkumu se zúčastnilo celkem 296 malých a středních firem, které přiznaly, že svůj mediální obraz na internetu a informace uveřejněné o jejich společnosti zkoumají víceméně náhodně. Až 42,2 procent z dotazovaných se na své vlastní reference podívá jen jednou či dvakrát do roka. 

"Reference nekontrolují ani firmy, které přímo na internetu podnikají a jsou tedy na kladném hodnocení svých výrobků nebo služeb přímo závislé, protože provozují například e-shop nebo je větší část jejich byznysu spojena s internetem jiným způsobem," podivuje se Kateřina Procházková z portálu pomluvynainternetu.cz.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.