Internet přinesl firmám řadu výhod - lepší zpětnou vazbu, dobrou komunikaci se zákazníky, flexibilitu i efektivní možnosti reklamy. Na druhou stranu ale anonymita uživatelů a jejich snadný přístup na web zvyšuje riziko pomluv, trollingu a neoprávněné kritiky. Takové příspěvky mohou narušit vnímání podniku spotřebiteli. Malé a střední společnosti ale přesto svůj mediální obraz na internetu příliš nezajímá. Vyplynulo to průzkumu portálu www.pomluvynainternetu.cz. 

Průzkumu se zúčastnilo celkem 296 malých a středních firem, které přiznaly, že svůj mediální obraz na internetu a informace uveřejněné o jejich společnosti zkoumají víceméně náhodně. Až 42,2 procent z dotazovaných se na své vlastní reference podívá jen jednou či dvakrát do roka. 

"Reference nekontrolují ani firmy, které přímo na internetu podnikají a jsou tedy na kladném hodnocení svých výrobků nebo služeb přímo závislé, protože provozují například e-shop nebo je větší část jejich byznysu spojena s internetem jiným způsobem," podivuje se Kateřina Procházková z portálu pomluvynainternetu.cz.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.