Sedm z deseti obyvatel České republiky starších 10 let tráví pravidelně svůj čas na internetu. Malé a střední podniky postupně reagují na sílu a potenciál internetu a snaží se na něj své zákazníky následovat. Obvykle však nevyužívají všech jeho možností ve svůj prospěch. Společně s penetrací chytrých telefonů se navíc firmám otevírají další možnosti, jak oslovit nové zákazníky. 

K nejobvyklejším chybám, které společnosti na poli internetu činí, patří nedostatečná aktivita na svých webových stránkách. Ty by měly firmy pravidelně aktualizovat a potenciálnímu zákazníkovi tak dát pocit jisté interaktivity. Dalším z častých problémů je, že firmy, které se rozhodnou využít placených on-line kampaní, většinou nedokonale vyhodnocují jejich dopad. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.