Média dneška jsou zaplněna zděšením nad tím, že tajné služby vyspělých států sledují občany. Trochu mne tato hysterie zaráží - toto tajné služby dělají již několik staletí a bylo opravdu iluzorní se domnívat, že právě s rozvojem internetu si to rozmyslí a přestanou.

Remarketing

Remarketing je metoda cílení internetové reklamy vyvinutá vyhledávačem Google.

Její princip spočívá v možnosti cílení na uživatele, kteří již někdy v minulosti navštívili zadavatelův web. Jedná se tedy o jakési „připomínací kampaně.“

Příklad: Návštěvník internetu navštíví e-shop a konkrétně pak sekci televizory. Nic nekoupí. Nicméně zadavatel reklamy měl v dané sekci měřící kód pro remarketing a následně pak mohl cílit na tohoto uživatelu všude po internetu přes obsahové sítě Googlu např. nové slevy nebo jiné akce.

Zdroj: Mediaguru.cz

Co je v tomto kontextu zajímavé, je naše tolerance k poskytování dat všemožným subjektům. Dělají to uživatelé, ale i provozovatelé on-line projektů. Zcela zadarmo krmí cennými daty o svých zákaznících nejrůznější systémy a ještě jim za to platí. Nevěříte?

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.