Je tomu více než rok, co společnost Google otevřela svoji vlastní sociální síť Google Plus. Internetový gigant s ní šel do otevřeného konkurenčního souboje s nejpopulárnější světovou sítí Facebook.

V létě měl Google+ již 250 milionů aktivních uživatelů. Sice tak silně zaostává za miliardou lidí na Facebooku, má jich ale daleko víc než jich měl v takové fázi Facebook.

Přátelé versus kruhy důvěry

Největší rozdíl mezi Facebookem a Googlem+ je v logice fungování celého systému. Facebook pro komunikaci vyžaduje oboustranné potvrzení "přátelství" a podporuje co největší akumulaci přátel. Google+ zavedl tzv. koncept kruhů.

V prvotní fázi Google+ doporučuje rozčlenění kontaktů do kruhů přátelé, známí, rodina a také kruh pro lidi, kteří vás zajímají, i když je třeba neznáte (podobně tomu je i na další sociální síti Twitter).

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.