Dnes už zřejmě není mnoho uživatelů internetu, kteří by nepostřehli obrovský rozmach sociálních sítí (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn a desítky dalších). Postupem času se ale nestaly jen běžnými komunikačními sítěmi, ale také vhodným obchodním, zejména marketingovým nástrojem. 

Sociální síť

Sociální sítě (z anglického social networking či social network service) jsou služby určené pro komunity lidí, kteří navzájem sdílí svá data ve virtuálním společnenství jedinců - virtuální síti. Tyto služby nabízí různé možnosti interakce mezi uživateli – např. chaty, zprávy, e-maily, diskusní skupiny apod.

Obecným principem sociálních sítí je možnost vytvoření vlastního profilu. Jednotliví uživatelé si pak přidávají ostatní, kteří je nějak zaujmou (např. společnými zájmy), mezi přátele. Ve většině případů musí být přidání do přátel potvrzeno z obou stran.

Během tohoto týdne vám v několika článcích popíšeme nejpoužívanější sociální sítě a poradíme krok za krokem, jak si na nich vytvořit firemní profil a jak je používat. Nyní si je ale nejdříve postupně představíme.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.