Existuje spousta článků a návodů, které radí, jak být lepším obchodníkem. Ředitel pro vztahy s veřejností ze společnosti Business Success Martin Kepka se ale na celou problematiku obchodních oddělení podíval na konferenci AntiProfit 2014, kterou pořádala společnost Bisnode, trochu z jiné strany.

Přiblížil tři hlavní překážky, které mohou prodejce brzdit v jejich snažení, a tím pádem brzdí i celou společnost v rozvoji.

1. Výhrady vůči vlastnímu produktu či firmě

Řečeno sportovní terminologií, můžete sportovci poskytnout veškerý servis, ale jestli má železnou kouli na noze, těžko budou jeho výkony prvotřídní. Podobné je to u obchodních zástupců. Co je tou železnou koulí na noze v případě obchodníka? Jsou to výhrady vůči vlastnímu produktu nebo vůči vlastní firmě.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.