Nákupy a prodej přes internet jsou stále populárnější. Důvodem jsou nejen většinou nižší finanční a časové náklady pro samotné kupující, ale i nižší náklady pro prodávající osoby. Oproti klasickému prodeji v kamenných prodejnách můžete jako obchodních ušetřit například na poplatcích z transakcí, ale také za implementaci platebního nástroje.

V článku se budeme věnovat právě platebním nástrojům, prostřednictvím kterých probíhají finanční transakce se zákazníky. Popíšeme Vám jednotlivé nástroje a poradíme, kdo je nabízí a jaké jsou jejich přednosti a naopak nevýhody.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.