Dobrá pověst firmy spolu se zaběhlou značkou často patří mezi to nejcennější, co společnost vůbec vlastní. Na obou je ale potřeba pracovat a neustále je vylepšovat. Dříve či později tak většina podniků začne uvažovat o tom, že by si na tento úkol mohla najmout PR agenturu. S podobnou úvahou ale přichází mnoho otázek: je opravdu potřeba externí agentury nebo si vystačí firma sama, jak případně externí agenturu vybrat a jak vůbec zhodnotit její výsledky?

Rozhodnutí, komu svěřit vedení komunikace, závisí na mnoha faktorech. První souvisí s efektivitou a interními potřebami. "Zaměstnanec má přímý přístup k informacím, je součástí každodenního dění ve firmě a dokáže tak velmi pružně reagovat na konkrétní potřeby své společnosti. Na druhou stranu platí, že při správném nastavení může i agentura fungovat stejně dobře, jen je třeba dodržovat informovanost na obou stranách," vysvětluje Tomáš Hejda z PR Mollo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se