Když rozjíždíme nový byznys a vstupujeme do nového prostředí, potřebujeme vybudovat povědomí o naší značce a společnosti. Stejné je to i v případě vzorového Babiččina bistra, které jsme si představili v prvním díle seriálu věnovanému tomu, jaké otázky si položit v oblasti marketingu hned na začátku podnikání.

V druhém díle si vysvětlíme, jak dát o sobě vědět a jak se odlišit. Na začátek je dobré si uvědomit, že čím více lidí o nás ví, tím lépe. Na druhou stranu jen část lidí bude chtít zkusit náš produkt a službu. A jen zlomek z nich přijde znovu a stane se naším loajálním zákazníkem.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.