Dříve stačilo napsat tiskovou zprávu nebo svolat konferenci, dnes ale nemají novináři na nic čas a pracovníci PR agentur (tzv. píáristi) jim jdou na nervy.

Zákazníci, kteří stojí vždy na konci jako příjemci zpráv či koncových produktů, jsou přitom hlavně díky internetu blíž než kdykoliv předtím. Komentují každý krok firmy, nenechají na nich nit suchou, a přitom jsou na nich firmy stále více závislé.

Co je tím hlavním kouzlem, které dokáže influencery a zákazníky získat na vaši stranu? Odpovědi se pokoušeli hledat na konferenci "PR v digitální éře" tiskoví mluvčí, PR profesionálové, novináři a další osobnosti, pro něž je komunikace hlavním posláním.

Portál ProByznys.info ve spolupráci s IHNED.cz přináší v krátkosti souhrn nejdůležitějších tipů, které zazněly na akci platformy Tuesday Business Network.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.