Obal by měl zapůsobit určitě tak, aby zaujal, byl originální, ale zároveň funkční. Ve spolupráci s odborníky na marketing a balicí techniku vám přinášíme tipy, jak by měl správný obal vypadat a fungovat.

,,Domníváme se, že v dnešní době nejlépe prodávají obaly, které se nějakým způsobem odlišují. Zároveň ale musí korespondovat s baleným produktem. Nám se například osvědčil jednobarevný potisk přímo na přírodní lepenku pro výrobu obalu na regionální produkty Podorlicka," tvrdí Dalibor Vrba ze společnosti Servisbal Obaly, která se na obalovou problematiku specializuje už řadu let.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.