- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
Firemní komunikace
K čemu je pro firmu dobré public relations a jak si ho má menší firma zajistit?
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Dobré jméno firmy je pro úspěch v podnikání klíčové. Pomáhá prodávat, umožňuje získat a udržet špičkové zaměstnance a snižuje riziko konfliktů s úřady či zájmovými skupinami, které mohou mít na vaše podnikání vliv. Jak ale toto dobré jméno udržet a prezentovat?
Jak oslovit zákazníky?
Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Marketing
Vše do mobilu, hraní pro zábavu i reálnou výhrou, více osobní komunikace - to vše jsou příklady zaručených receptů pro letošní rok, které by vám...
7. 4. 2014 ▪ 2 min. čtení
Webový design
Čím dál více zákazníků je mobilních: Co můžete udělat, abyste je získali?
Počet mobilních zařízení mezi vlastníky firem i manažery neustále stoupá a spolu s tím i přístupy z těchto zařízení na webové stránky. Podle...
17. 6. 2013 ▪ 5 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Hajduček vs. Staněk. Zakladatelé Footshopu a Vasky se do sebe pustili kvůli české výrobě tenisek
Na sociální síti LinkedIn se rozběhla vášnivá diskuse mezi dvěma mladými podnikateli, kteří stojí za výraznými značkami v českém obuvnickém...
26. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Jak dosáhnout solidního zhodnocení? Čtyři klíčové principy pro investiční portfolia
Pro dosažení solidního zhodnocení investičního portfolia v dlouhém časovém horizontu a s přijetím adekvátního investičního rizika je naprosto...
26. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení