Světoví marketingoví odborníci ze sebe neustále chrlí spoustu zaručených trendů, bez kterých se byznys prý neobejde. HN proto oslovily tuzemské specialisty, aby střízlivě popsali, čím se budou letos řídit čeští zákazníci.

Vše se zařizuje přes mobil

Většina podnikatelů si stále ještě neuvědomuje, že mobilní telefon není jenom k telefonování. Lidé chtějí dnes nakupovat a využívat služby kdykoliv a kdekoliv si vzpomenou.

"Uživatelé si už dávno zvykli většinu věcí řešit přes mobil. Základním kamenem dnešního podnikání by proto měla být mobilní verze webu. Stránka přizpůsobená tak, aby se dala pohodlně prohlížet a používat v telefonu nebo tabletu," říká Zdeněk Fekar, marketingový ředitel společnosti Crazy Tomato, specializující se na mobilní marketing.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se