Světoví marketingoví odborníci ze sebe neustále chrlí spoustu zaručených trendů, bez kterých se byznys prý neobejde. HN proto oslovily tuzemské specialisty, aby střízlivě popsali, čím se budou letos řídit čeští zákazníci.

Vše se zařizuje přes mobil

Většina podnikatelů si stále ještě neuvědomuje, že mobilní telefon není jenom k telefonování. Lidé chtějí dnes nakupovat a využívat služby kdykoliv a kdekoliv si vzpomenou.

"Uživatelé si už dávno zvykli většinu věcí řešit přes mobil. Základním kamenem dnešního podnikání by proto měla být mobilní verze webu. Stránka přizpůsobená tak, aby se dala pohodlně prohlížet a používat v telefonu nebo tabletu," říká Zdeněk Fekar, marketingový ředitel společnosti Crazy Tomato, specializující se na mobilní marketing.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.