Toužíte oslovit nové zákazníky, ale nemáte miliony korun na nákladné reklamní kampaně? Zkuste tzv. guerilla marketing. Jeho principem je překvapit potenciální zákazníky něčím neobvyklým či šokujícím, aby si poté uvědomili, že sledovali reklamní poselství.

Způsobů guerilla marketingu je nespočet - od "náhodného" objevení poutače na vaše zboží v přímém televizním přenosu přes zorganizování davu lidí, kteří začnou zpívat na veřejném prostranství, či vtipné poukázání na nedostatky konkurence.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se