• Upozorňujte na nedokončený nákup

Kupující mnohdy zboží do košíku sice vloží, ale na závěr se ho rozhodnou nezaplatit a stránku obchodu zavřou. "Z našich měření vyplývá, že až tři čtvrtiny zboží vloženého do košíku na e-shopech si lidé nakonec nekoupí. Lze to řešit například automatickým rozesláním e-mailové nabídky tohoto nezakoupeného zboží daným uživatelům, ideálně s dopravou zdarma či jiným zvýhodněním. Nebo lze pomocí speciálního softwaru nastavit, aby se návštěvníkovi při příští návštěvě daného e-shopu zobrazil banner s nezakoupeným zbožím," nastiňuje Martin Petrášek, ředitel výzkumné společnosti eMerite.

Výhody podobného postupu vnímá i Ondřej Liška z e-shopu LevneElektro.cz: "Zavedením upozornění na nedokončení nákupu můžete získat zákazníka zpět výrazně levněji než přes sofistikované retargetingové systémy."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.