Všem malým firmám mohu doporučit: do propagace neinvestujte ani korunu. Vystavujete se velkému riziku promarněné investice. Možná jste dostali velkou slevu u kamaráda z rádia. Nebo přišla nabídka od místních novin. Taková možnost vypadá lákavě, možná i jedinečně. Abychom pochopili, proč je to to špatný nápad, podívejme se, jak fungují větší značky.

Nesoupeřte s Goliášem

Společnosti jako Vodafone, Česká spořitelna nebo Kofola investují každý rok do reklamy a nákupu mediálního prostoru desítky milionů korun. Další peníze stojí produkce samotných reklam. Postupným opakováním reklamních sdělení v souvislosti s logem, názvem společnosti a dalšími symboly pak v našich hlavách vytvářejí paměťové struktury. Díky nim si na danou značku spíše vzpomeneme, když řešíme nějakou potřebu. 

Mimo této "mentální dostupnosti" mají velké firmy i dostupnost fyzickou. Do nejbližší pobočky to většinou není daleko. Kombinace těchto dvou faktorů vytváří poptávku a následný prodej. 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.