Etiketa, čili soubor obecně přijímaných zásad společenského styku, hraje v obchodních vztazích svou roli. Její součástí je i písemná komunikace, která má svá daná pravidla a zásady.

Jednu z nejběžnějších písemností představují vizitky. O tom, jak mají vypadat a co mají obsahovat, bylo již napsáno mnohé. Jen pro zopakování - u nás se setkáváme nejčastěji s vizitkami pracovními, jež obsahují jméno, příjmení, funkční zařazení, název a adresu firmy a veškerá spojení. Zřídka kdy se v běžném kontaktu setkáme se soukromými, které obsahují titul, jméno, příjmení, někdy i adresu, spojení na člověka.

V některých případech najdeme mix, čili vizitku kombinovanou: soukromou i pracovní dohromady. Je to úsporná forma, ale nevýhodná, špatně se na vizitku dopisují údaje a při česko-anglické verzi (oboustranně tištěná) to většinou nejde vůbec.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.