Své typické projevy nemají jen osoby, ale i organizace. Ve svém souhrnu bývají označovány jako firemní či organizační kultura. Ta ovlivňuje jednání a vzájemné vztahy osob uvnitř firmy i navenek a zároveň působí i na výkon organizace. Podle mezinárodních odhadů může "dobrá" firemní kultura zvýšit výkonnost firmy ve srovnání s konkurenty až o 30 procent.

Přínos kultury k výkonnosti firmy spočívá především v tom, že slouží jako nástroj řízení lidí, který využívá převážně nepřímé formy ovlivňování. Význam tohoto nástroje se projevuje zejména tam, kde je třeba, aby zaměstnanci vedle svých jasně stanovených osobních úkolů a cílů dodržovali i určité obecnější zásady či hodnoty přispívající k úspěšnému fungování organizace.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.