Požadavky na znalost cizích jazyků se objevují v inzerátech stále častěji. V tuzemsku je ale pořád řada lidí, kteří se jinak než mateřštinou nedomluví. Firemní poptávka po jazykovém vzdělávání tak stoupá a spolu s ní také ochota podniků investovat do nabídky jazykových kurzů pro své zaměstnance.

Mezi vyučovanými jazyky výrazně převládá angličtina (72 procent), následovaná němčinou (17 procent). Nejvíce si zaměstnanci cení zdokonalení mluveného projevu (24 procent) a zlepšení slovní zásoby (22 procent). To vyplývá z dat dotazníkového šetření jazykové agentury Skřivánek, které vyzpovídala 493 účastníků jednotlivých firemních kurzů v roce 2015. 

Výuka cizího jazyka patří k nejčastěji nabízeným pracovním benefitům. Předností je především její vzájemná výhodnost – jednak pro zaměstnavatele v rámci zvyšování kvalifikace personálu, ale také pro samotné zaměstnance z hlediska osobního rozvoje. 95 procent zaměstnanců tudíž kurzy označuje za přínosné. Pozitivně hodnotí především individuální přístup lektorů a jejich ochotu přizpůsobit kurz aktuálním potřebám a požadavkům (97 procent). 

Zatím jste si přečetli 50 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.