V dynamicky se rozvíjejících společnostech je čas od času potřeba změnit firemní kulturu. Důvodem je, že již neodpovídá potřebám firmy. Tyto změny však bývají obtížné a představují jeden z nejnáročnějších úkolů managementu. Platí to zejména pro větší a "zaběhnuté" organizace, jejichž kultura je pevně zakořeněná.

Tvorbu nové organizační kultury komplikuje i skutečnost, že vytyčení hlavních cílů změn vyžaduje schopnost určitého nadhledu nad stávající kulturou organizace. Manažeři, kteří jsou součástí této kultury, však nemusí tímto nadhledem plně disponovat.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.