V dynamicky se rozvíjejících společnostech je čas od času potřeba změnit firemní kulturu. Důvodem je, že již neodpovídá potřebám firmy. Tyto změny však bývají obtížné a představují jeden z nejnáročnějších úkolů managementu. Platí to zejména pro větší a "zaběhnuté" organizace, jejichž kultura je pevně zakořeněná.

Tvorbu nové organizační kultury komplikuje i skutečnost, že vytyčení hlavních cílů změn vyžaduje schopnost určitého nadhledu nad stávající kulturou organizace. Manažeři, kteří jsou součástí této kultury, však nemusí tímto nadhledem plně disponovat.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.