Předešlý díl seriálu o efektivním využívání času jsme věnovali boji s přílišnou archivací dokumentů. V tomto díle se zaměříme na rušivé momenty, které vás vytrhávají ze soustředění. Pokud vás od práce neustále vyrušují telefonáty či požadavky kolegů a nadřízených, výrazně se tím snižuje vaše produktivita. Poradíme vám proto jednoduché tipy, jak podobné situace co nejvíce omezit.

Boj s vyrušováním

Vyrušování v práci, které vede k jejímu přerušení, se nelze zcela ubránit. Většina vyrušení, ke kterým v průběhu práce dochází, souvisí totiž přímo nebo nepřímo s žádostmi, abychom vykonali něco, za co jsme placeni. Rozhovor s klientem, odpověď na telefonní dotaz, reakce na zavolání nadřízeného – to vše patří k běžné pracovní náplni.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Rozhovor s klientem, odpověď na telefonní dotaz, reakce na zavolání nadřízeného - to vše vás vytrhává ze soustředění na práci. Podobná vyrušení se ale dají minimalizovat. Stačí si správně nastavit vnitřní i vnější komunikaci nebo přijímat telefonáty a návštěvy pouze ve vyhrazený čas.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.