Seminář může být forma výuky, při které se jeho účastníci podílejí, na rozdíl od školení, na výuce aktivně. Zároveň je známý jako určitý typ vysokoškolské výuky či doplňující forma přednášek rozvíjející samostatnou práci a myšlení studentů. Ve firemním vzdělávání to platí dvojnásob. Přesto nejsou semináře mnohdy vedeny tak, aby na nich účastníci, ať už studenti nebo naopak pracovníci firem a manažeři, neplýtvali drahocenným časem. Jak tedy při jejich pořádání postupovat?

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.