Častou příčinou chyb při řízení lidí jsou „dobré úmysly“ vedoucího. Dopouštějí se jich manažeři, kteří přehlížejí nebo omlouvají chyby a nedostatky svých podřízených či snaží se zvýšit svou autoritu přílišnou familiárností.

Zdrojem těchto řídících chyb pochopitelně nejsou dobré úmysly jako takové, ale dobré úmysly projevené nevhodným způsobem nebo na nevhodném místě. Lze je rozdělit do několika skupin.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.