Nová studie dvou ekonomů z univerzity ve Wisconsinu dokázala, že existuje souvislost mezi tím, jaké má firma výsledky a jak vypadá její šéf.

Závěr je: atraktivnější CEO mají lepší celkové výstupy a mají lepší pracovní výsledky během jejich nástupu do čela společnosti.

Joseph Halford a Hung-Chia- Hsu zveřejnili studii nazvanou Krása je bohatství: vzhled CEO a přínos akcionářů. Na základě obličejové geometrie zkoumali 677 generálních ředitelů a ředitelek z S&P společností a vytvořili několik testů, podle kterých analyzovali 1830 fúzí a akvizic z let 1985 – 2012.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.