Denně stojíme v podnikání před neúprosnou otázkou. Jak najít zákazníka? Koho oslovit? Komu prodat? Neúprosný zákon podnikání zní: Kdo neprodá, nepřežije. Když se však blíže zaměříme na to, proč určitý typ firem neprodává, pak se nemůžeme divit, že jejich prodejní výsledky jsou tak žalostné.

Můj názor je ten, že obchod, to musí být "frkot". Obchodníci se musí otáčet, obchodní a marketingový úsek musí být jedna ruka a společně musí nejen realizovat obchodně-marketingové plány, ale musí stále dál a dál, do nekonečna hledat k těm stávajícím i nové způsoby (prodejní kanály), jak oslovit, zaujmout, přesvědčit zákazníka.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se