Příčiny, proč lidé nedělají, co jejich vedoucí očekává, uvedené v předchozích příspěvcích seriálu o řízení lidí, lze rozdělit do dvou skupin.

  • příčiny, které vznikají ještě před tím, než zaměstnanci svou práci zahájí.
  • příčiny, které vznikají až poté, co zaměstnanci své úkoly začali vykonávat.

Co dělat před?

Odstranění řídících nedostatků spadajících do prvé skupiny (tedy těch, ke kterým dochází ještě před započetím práce) vyžaduje, aby vedoucí

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se