V prvé fázi firemního vývoje bývá rozhodující pozornost jejího vedení zaměřena na vývoj produktu a trhu. Odborně, technicky či kreativně orientovaní zakladatelé většinou nemívají pro manažerské činnosti čas ani příliš velké pochopení.

Příkladem jsou vedoucí, kteří většinu rozhodnutí provádějí sami, při řízení spolupracovníků spoléhají na svou autoritu či charisma a nižší manažery, pokud existují, chápou spíše jako specialisty než samostatné vedoucí. Vnitřní komunikace v nově vznikající firmě je proto často značně neformální, přesto v ní však vládne výrazné nasazení související s identifikací pracovníků s podnikem.

Vnitřní komunikace v nově vznikající firmě je často neformální, vládne zde však výrazné nasazení související s vysokou identifikací pracovníků s podnikem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se