V prvé fázi firemního vývoje bývá rozhodující pozornost jejího vedení zaměřena na vývoj produktu a trhu. Odborně, technicky či kreativně orientovaní zakladatelé většinou nemívají pro manažerské činnosti čas ani příliš velké pochopení.

Příkladem jsou vedoucí, kteří většinu rozhodnutí provádějí sami, při řízení spolupracovníků spoléhají na svou autoritu či charisma a nižší manažery, pokud existují, chápou spíše jako specialisty než samostatné vedoucí. Vnitřní komunikace v nově vznikající firmě je proto často značně neformální, přesto v ní však vládne výrazné nasazení související s identifikací pracovníků s podnikem.

Vnitřní komunikace v nově vznikající firmě je často neformální, vládne zde však výrazné nasazení související s vysokou identifikací pracovníků s podnikem.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.