Digitalizace prakticky všech oborů podnikání s sebou přináší i dříve nevídané množství dat vhodných k dalšímu zpracování. Velké, technologicky vyspělé firmy již s daty získanými z různých zdrojů intenzivně pracují a spoléhají na ně jako na klíčovou hodnotu, která jim pomáhá lépe poznávat zákazníky, pronikat na nové trhy či prostě zvyšovat tržní podíl a zisk. V této souvislosti mluvíme o takzvaných velkých datech (big data) a business intelligence, tedy analyzování a vytěžování dat s cílem odhalit nové souvislosti, přesněji plánovat a rychleji se rozhodovat.

Současný vývoj IT zpřístupňuje datovou analýzu i menším firmám a podnikatelům, kteří mohou pomocí běžně dostupných nástrojů analyzovat jak vlastní, tak veřejně dostupná data.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.