Bez ohledu na konkrétní obor, typ prodeje a to, zda se jedná o obchodování s koncovým spotřebitelem nebo firmou, je zřejmé, že nikdy v minulosti nebyli prodejci pod takovým tlakem na rychlou změnu jako dnes. Přičemž při prodeji koncovým zákazníkům je tento tlak asi nejvyšší. 

Stále platí otřepané klišé, že úspěšné prodejní organizace musí být vždy o krok před konkurencí. Často hledají rezervy v efektivitě svých procesů, zkouší vylepšit prodejní taktiku a zvýšit svou výkonnost. Dnešní technologie naštěstí vše zjednodušují a umožňují rozhodovat na základě interních i externích dat a v širším kontextu předchozích interakcí se zákazníkem. Při jejich správném využití tak mohou prodejcům pomoci přizpůsobit se změnám tím, že zjednodušují proces prodeje a umožňují pracovat daleko efektivněji.

Velmi jednoduše lze analyzovat, jakým směrem se vydat. Může jít přitom pouze o jednoduché zpracování zprávy od zákazníka někde na sociální síti, že ho stávající řešení vaší konkurence štve a že by chtěl něco lepšího. Pro zákazníka obyčejné politování, pro firmu silný náboj v konkurenčním boji.

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.