Spolupráce jednotlivých oddělení ve firmě je často podceňovaná, přesto si většina manažerů uvědomuje, že bez ní lze hůře dosáhnout stanovených cílů. Nejméně si ve firmách ale rozumí marketingové a IT oddělení. Ukázala to studie společnosti Accenture „The CMO-CIO disconnect“, do které se zapojilo 400 marketingových a 250 IT manažerů z 10 zemí světa.

Nefungující spolupráce mezi marketingovým a IT oddělením přitom dle studie ohrožuje schopnost společnosti poskytovat efektivně služby zákazníkům.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.