Všichni jsme prošli etapou evidence zákazníků v nějaké "přehledné" tabulce. Řada sloupců obsahující název firmy, adresu, teritorium, obrat, produkty, kdy, s kým, o čem a s jakým výsledkem bylo jednáno, tabulky téhož po produktech, buňky obsahující různé vzorce a vazby. Občas s problémem, která kopie daného souboru je ta nejaktuálnější. Oslovit, jednat a uspět na trhu bylo o schopnosti se v těch sloupcích a řádcích orientovat a správně analyzovat. Nic snadného.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se