Rozjezdy roku už popáté vyhlašují vítěze v jednotlivých regionech a zároveň projekt, který postupuje do celostátního finále. Porota - složená z odborníků i úspěšných podnikatelů - zasedala i v Praze. V hlavním městě bylo přihlášeno 77 projektů, například dětské rostoucí oblečení, krabičková dieta pro psy nebo výroba fíkové kávy. Vítězky byly vybrány ale jen tři a redakce ProByznys.info se je rozhodla trochu vyzpovídat.
Vítězem se stala Klára Horáková se svou HOHO těhotenskou módou. "S kolegyní Emou Pospíšilovou jsme se přihlásily s oděvní značkou HOHO. Je to značka, která se zaměřuje na módu těhotenskou a kojící, ale nejenom to. Lpíme na kvalitních materiálech, zajímavých a rafinovaných střizích, pohodlných modelech. Všech těchto aspektů si ženy v době těhotenství a kojení velice váží a cení si jich. Delší dobu jsme modely zkoušely, vymýšlely, samy nosily a v lednu tohoto roku jsme spustily náš web a tím se vše nastartovalo," popisuje Klára.
Nejde ale o jejich první projekt. Už za sebou mají vytvoření značky Lumpidu, pod kterou šijí a navrhují pro malé děti - přebalovací podložky, bryndáky, sáčky na látkové pleny a podobně. Je to sortiment pro ekologicky smýšlející rodiče.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...