Počet manažerů, kteří se v rámci své dovolené rozhodli spojit příjemné s užitečným, roste. Tito lidé vyměnili klasické zájezdy k moři za pobytové jazykové kurzy určené profesionálům.

"Poptávka po nich, přestože patří mezi finančně náročnější, stoupá," konstatuje manažerka zahraničních pobytů Student Agency Naďa Málková. Stejně jako v případě obecných kurzů je největší zájem o angličtinu. "U nás je to v podstatě 90 procent poptávek," uvádí Eva Havránková, marketingová manažerka jazykové školy Channel Crossings, která nabízí studium v mnoha dalších zemích včetně Japonska či Číny.

Trojici nejpopulárnějších jazyků pak podle ní doplňuje němčina a francouzština. Podobnou zkušenost mají i ve společnosti Asiana, která také organizuje zahraniční jazykové pobyty.

"Pokud jde o kurzy pro profesionály a manažery, angličtina je jednoznačně nejpopulárnější, druhým nejoblíbenějším jazykem je mezi nimi španělština," popisuje Pavla Pulchartová, produktová manažerka portálu Study.cz, jehož provozovatelem je Asiana.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se