Mobilní marketing

Výhody mobilního marketingu

  • přesné zacílení
  • vysoká efektivita
  • jednoduchost použití
  • aktuálnost sdělení
  • obousměrná komunikace
  • motivace zákazníků
  • hravý prvek, zábava

Ačkoliv mobilní telefon používá snad už každý Čech, mobilní marketing dosud vyzkoušelo jen velmi málo tuzemských firem.

"Malí a střední podnikatelé si často myslí, že jde o okrajovou záležitost. Přitom každý čtvrtý přístroj je smartphone a každý druhý až třetí člověk se připojuje k internetu přes mobil. Málokdo si uvědomuje, že telefon není jen hračka pro zábavu, ale i nástroj komunikace se zákazníky," říká Zdeněk Fekar, ředitel marketingu agentury Crazy Tomato. Dnešní situaci přirovnává k začátkům internetu. Málokterá firma tehdy ve webové prezentaci spatřovala budoucnost.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se