Na konferenci s příznačným názvem "Krach loajality v retailu, půjde to ještě spravit?", kterou pořádal Klub Marketingového institutu a Kompetenční centrum VŠE, se překvapivě o věrnostních programech příliš nemluvilo.

Diskutující se shodli na tom, že většina programů, především ty, které využívají bodové schéma a "obohatí" peněženku klienta o další plastovou kartičku, příliš nefunguje.

Daleko více se řešila otázka, jak docílit loajality bez speciálního věrnostního programu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se