Na konferenci s příznačným názvem "Krach loajality v retailu, půjde to ještě spravit?", kterou pořádal Klub Marketingového institutu a Kompetenční centrum VŠE, se překvapivě o věrnostních programech příliš nemluvilo.

Diskutující se shodli na tom, že většina programů, především ty, které využívají bodové schéma a "obohatí" peněženku klienta o další plastovou kartičku, příliš nefunguje.

Daleko více se řešila otázka, jak docílit loajality bez speciálního věrnostního programu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.