- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Nejvýkonnější firemní značky jsou společnosti, které komunikují agresivně, aby ovlivnily svůj tržní prostor a tak formovaly trhy podle svých silných stránek a sklidily tak vzniklé výhody. Sklízejte tyto výhody i vy.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Marketing
Vše do mobilu, hraní pro zábavu i reálnou výhrou, více osobní komunikace - to vše jsou příklady zaručených receptů pro letošní rok, které by vám...
7. 4. 2014 ▪ 2 min. čtení
Marketing
Scházejí vám nové marketingové nápady? Využijte myšlenkové síly davu
Ne v každé oblasti fenomén davových nápadů "crowdsourcing" funguje. Pro proces tvorby webových stránek nebo nového loga může ale být vhodným...
22. 11. 2012 ▪ 3 min. čtení
Téma: marketing
Stačí 1,7 vteřiny a šance je pryč. Zaujmout na sociálních sítích je čím dál těžší, přizpůsobit se musí i byznys
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Byznys podle P. Novotného
Sázkaři z Berouna chtějí fotbalovou ligu a tím utnout marketingové rozpínání Betana. Klubům tak přitečou stovky milionů
7. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Rozhovor
Ženy mají často výborné nápady, ale chybí jim odvaha k jejich uskutečnění, říká autorka projektu #HolkyzByznysu
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Jistá míra agresivity je v podnikání nutná, zastal se soud Alzy v bitvě o reklamace proti Allegru
4. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Téma: marketing
Stačí 1,7 vteřiny a šance je pryč. Zaujmout na sociálních sítích je čím dál těžší, přizpůsobit se musí i byznys
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Byznys podle P. Novotného
Sázkaři z Berouna chtějí fotbalovou ligu a tím utnout marketingové rozpínání Betana. Klubům tak přitečou stovky milionů
7. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Živě: AI jako hrozba nebo příležitost pro marketing?
25. 3. 2024 ▪ 2 min. čtení
Rozhovor
Ženy mají často výborné nápady, ale chybí jim odvaha k jejich uskutečnění, říká autorka projektu #HolkyzByznysu
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Jistá míra agresivity je v podnikání nutná, zastal se soud Alzy v bitvě o reklamace proti Allegru
4. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Kyberkriminalita
Vybílená platební karta během chvíle pouhým přiložením k mobilu. Podvodníci mají nové triky, cílí i na podnikatele
Počet kyberútoků na klienty bank roste od covidu raketovým tempem. Útočníci zdokonalují nejen svoje vlastní „dovednosti“, výrazně si...
24. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Moderní technologie s vintage designem: Zesilovač JBL SA750 umí zvuk přizpůsobit místnosti díky vědě
Sedmdesátá léta byla pro Hi-Fi nejlepší. Kombinace technologického pokroku a elegantního nestárnoucího designu spolu s obrovským konkurenčním...
26. 4. 2024 ▪ 8 min. čtení
Franz Kafka a Touha stát se indiánem aneb Nejekonomičtější příběh světa je věta
Kdyby tak člověk byl indiánem, vždy pohotový, a předkloněn ve vzduchu na pádícím koni, stále znovu by se zachvíval krátkými otřesy země, až by...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení