Crowdsourcing je jedno z módních slov reklamy a marketingu současnosti. v podstatě znamená využití moudrosti davu. Aneb jak praví klasické české přísloví "víc hlav víc ví". Jsou situace a oblasti, kde tento způsob objevování nápadů nefunguje úplně spolehlivě.

Kde je crowdsourcing nepoužitelný?

Jedna oblast je vytváření a vynalézání něčeho opravdu nového. S úplně novou myšlenkou vždy přichází nějaký specialista, "šílený vynálezce". Tým odborníků, který na něčem kutá léta. To vám žádný dav nevygeneruje. Ba často naopak.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.