- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Existují kritéria, která se víceméně nemění, ale pak máme novinky, změny, trendy, které už je potřeba sledovat. Je důležité, aby se podnikatelé a jejich zaměstnanci neustále vzdělávali, aby využívali všechny dostupné možnosti a aby věnovali pozornost trendům současného marketingu a tomu, co od nich zákazníci vyžadují.
Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Netradiční marketing
Propagace pomocí guerilla marketingu vás přijde jen na pár desítek tisíc, přitom může rozšířit povědomí o vašich produktech mezi statisíce lidí....
6. 9. 2012 ▪ 7 min. čtení
Marketing
Mohou mít i menší firmy silný marketing? Díky flexibilitě a dobrému řízení ano
U menších firem se často vyskytuje názor, že marketingové plánování a řízení je pouze ztrátou času a vyhazováním peněz. Je to ale chyba: malé a...
6. 9. 2012 ▪ 4 min. čtení
Marketing a cena
Cena jako účinný marketingový nástroj. Nabízíme tipy, jak s ní efektivně pracovat
Sleva je dnes téměř sprosté slovo. Ze špatně nastavených cen bolí mnoho manažerů hlava. Přitom situace není daleka tak bezvýchodná, jak se...
6. 9. 2012 ▪ 2 min. čtení
Téma: marketing
Stačí 1,7 vteřiny a šance je pryč. Zaujmout na sociálních sítích je čím dál těžší, přizpůsobit se musí i byznys
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Byznys podle P. Novotného
Sázkaři z Berouna chtějí fotbalovou ligu a tím utnout marketingové rozpínání Betana. Klubům tak přitečou stovky milionů
7. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Rozhovor
Ženy mají často výborné nápady, ale chybí jim odvaha k jejich uskutečnění, říká autorka projektu #HolkyzByznysu
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Jistá míra agresivity je v podnikání nutná, zastal se soud Alzy v bitvě o reklamace proti Allegru
4. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Téma: marketing
Stačí 1,7 vteřiny a šance je pryč. Zaujmout na sociálních sítích je čím dál těžší, přizpůsobit se musí i byznys
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...
12. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Byznys podle P. Novotného
Sázkaři z Berouna chtějí fotbalovou ligu a tím utnout marketingové rozpínání Betana. Klubům tak přitečou stovky milionů
7. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Živě: AI jako hrozba nebo příležitost pro marketing?
25. 3. 2024 ▪ 2 min. čtení
Rozhovor
Ženy mají často výborné nápady, ale chybí jim odvaha k jejich uskutečnění, říká autorka projektu #HolkyzByznysu
15. 3. 2024 ▪ 6 min. čtení
Jistá míra agresivity je v podnikání nutná, zastal se soud Alzy v bitvě o reklamace proti Allegru
4. 3. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Stavba
Nejčastější chyby podle Ferdinanda: sezení na terase, automatická závlaha či málo jahod a pokory
Ferdinand Leffler je zahradní architekt a zakladatel ateliéru Flera. Je známý z pořadu České televize Ferdinandovy zahrady.
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Soláry zůstaly jen na papíře. Stavební firma vybrala statisícové zálohy, práce ale často nedokončila
Za montáž fotovoltaické elektrárny na střechu svého domu zaplatil Jaroslav Plhák stavební firmě Raga zálohu ve výši 300 tisíc korun. Celková...
23. 4. 2024 ▪ 5 min. čtení
Česko ztrácí konkurenceschopnost. Proč jsme se stali evropskými „lenochy“?
Podle nedávno zveřejněné studie McKinsey se část zemí z regionu střední a východní Evropy zařadila v rychlosti růstu produktivity, tedy hodnoty...
23. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení