Jedním z alternativních způsobů financování podnikatelského záměru je takzvaný crowdfunding neboli skupinové financování. Jde o jednu z nejnovějších a přitom nejvýkonnějších metod, kterou start-upy a další podnikatelé po celém světě využívají k získávání potřebného kapitálu.

Prostřednictvím crowdfundingového portálu se zprostředkovává styk mezi kreativci, kteří potřebují kapitál na svůj projekt, a přispěvateli, kteří jim jsou ochotni pomoct jej realizovat. Tvůrci tak mohou získat peníze jen na základě nápadu a zaujmout potenciální zákazníky ještě před vývojem produktu či služby. Navíc vybrané peníze nemusí vracet, ale pouze za ně investorům poskytnout nepeněžitou odměnu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se