Tlak na ceny ze strany obchodníků i zákazníků, rostoucí náklady na energie, silná konkurence a mnoho dalších faktorů nutí podnikatele k úsporám. Na čem se však podle odborníků i podnikatelů šetřit nevyplatí?

1. Péče o stálé zákazníky

"Jedním z nejhorších kroků je přestat věnovat pozornost stálým zákazníkům," říká Radek Hrachovec, specialista na věrnostní programy. "Všichni máme větší či menší tendenci považovat dlouhodobé partnery za jisté a zapomínáme, že bitva o důvěru se odehrává každý den. Vaši stálí zákazníci si vás vybrali, protože jste je kdysi dávno nějakým zázrakem přesvědčili pro první nákup, byli spokojení a začali se vracet. Cítili váš upřímný zájem. Pak se něco zlomilo… Komu dnes chybí Nokia?" zmiňuje varovný příklad Hrachovec.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.