reklama
reklama
banner CSR2
26. 11.

V Česku přibývá nadací a fondů

Podle statistik Fóra dárců působilo v roce 2019 v Česku 2717 nadací a nadačních fondů, zhruba o 11 procent více než v předchozím roce. Článek...
26. 11.

Dávat a nic nečekat

Už v dávných dobách potřeba přežít donutila lidi jednak vytvořit státy, jednak pracovat. V každém státě jsou lidé, kteří určují pravidla a...
Co je CSR

CSR (Corporate Social Responsibility)
Společenská odpovědnost firem

Způsob podnikání nad rámec zákonných, etických i společenských očekávání. Zahrnuje sociální, ekonomická a ekologická hlediska do každodenního chodu firmy; je to součást firemní strategie. Jde o dobrovolný závazek firem chovat se odpovědně ke společnosti i prostředí, v němž podnikají, chovat se odpovědně ke svým stakeholderům neboli otevřeně komunikovat a spolupracovat se zákazníky, investory, akcionáři, zaměstnanci, neziskovými organizacemi, dodavateli, obcemi, školami, médii, státní správou i mezinárodními organizacemi.

26. 11.

Editorial

Vážené čtenářky, vážení čtenáři, letošní rok, do něhož podstatně zasáhla celosvětová koronavirová pandemie, zahýbal s celou českou společností....
24. 11.

Síla české architektury je v řemeslu

Cena za architekturu Podle nizozemského architekta Jeroena van Schootena se letos v České ceně za architekturu sešla řada projektů, které by obstály i ve světových...
1 2 3 4 5 ... 144
reklama