Coby marketingový ředitel Alzy měl pod sebou Jan Sadílek bezmála 200 lidí a vládl miliardovým rozpočtem. On a jeho lidé mimo jiné určovali, kdy a jak na nás bude štěkat zelený ufon Alzák. Po sedmi letech v horních patrech největšího českého e-shopu ale šestatřicetiletý manažer mění působiště – od června se stal generálním ředitelem aukčního portálu Aukro.

„Aukro je má srdcová záležitost, kdo mě zná, ví, že sbírám starožitnosti, vltavíny a umění,“ napsal Sadílek na profesní síť LinkedIn a dodal: „Aukro má neuvěřitelný potenciál. Za posledních 12 měsíců se prodalo zboží za tři miliardy korun a letos směřujeme ke čtyřem miliardám. Jen za prvních pět měsíců letošního roku rosteme meziročně o 45 procent. Je v zisku. Jsou to krásná čísla. Do 2025 máme v plánu 20 miliard, za kterými se skrývá spousta práce a pěkných projektů a inovací.“

Sadílkův příchod je součástí rozsáhlejším strategické změny, kterou prochází většinový majitel Aukra, investiční skupina Pale Fire Capital, za níž stojí trio internetových podnikatelů Jan Barta, Dušan Šenkypl a David Holý. Ti do Aukra vstoupili před dvěma lety a nyní svůj podíl v něm zvyšují ze 60 na 82 procent.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se