Covidovým opatřením neunikl téměř nikdo, taxislužby nevyjímaje - i je zasáhla vládní nařízení velmi tvrdě. Společnosti Liftago, která je stále mezi lidmi známá především jako taxislužba, klesly tržby z přepravy o víc než třicet procent. Na druhou stranu to byl podle jejího ředitele Ondřeje Krátkého rekordní rok, kdy objem přepravených zásilek narostl o víc než šest tisíc procent. Právě díky úspěšnému přechodu na logistiku, který i dalším firmám pomohl v období během Vánoc, a schopnosti zaměřit svůj byznys jiným směrem se Krátký stal jedním z dvaceti laureátů ankety Hospodářských novin a serveru CzechCrunch Innovators 2020.

Krátký ale odmítá, že by se teď firma zaměřila kvůli koronaviru jenom na rozvoj logistiky. "Budou to dvě nezávislé, ale synergické části jednoho byznysu. Krásně se doplňují," říká šéf Liftaga a jeden ze spolumajitelů společnosti v rozhovoru pro HN.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se