Českému e-shopu s nábytkem a bytovými doplňky Bonami se během pandemického roku dařilo. Na jarní nejistou situaci se firma rozhodla zareagovat investicemi desítek milionů do skladů a vlastní dopravy. V době, kdy e-shop konkurenčního řetězce Ikea kolaboval pod náporem zákazníků, bylo Bonami schopné obsloužit i dvakrát tolik lidí. Riskantní strategie Bonami ve výsledku vynesla zisk 80 milionů korun před započtením úroků, daní a odpočtů. Investice do dalšího rozvoje plánuje i v nadcházejícím roce.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru