Dostat se v roce 2013 na Výstavu stanů bylo prakticky nemožné. V době jejího pořádání totiž Prahu i velkou část republiky zasáhly masivní povodně. Kvůli zatopenému metru a komplikované dopravě se návštěvnost v červnu propadla na naprosto mizivá čísla. "Byli jsme v situaci, kdy jsme měli v hale každý den víc zaměstnanců než návštěvníků," popisuje situaci Jaroslav Skalka z firmy 4camping, která výstavu pořádá.
Skalka se přitom se svým společníkem Petrem Burianem začal na organizaci tradiční akce podílet teprve o rok dříve. Dnes tuto negativní zkušenost označuje za skutečný odrazový můstek jejich podnikání. To táhne především e-shop s nejširší nabídkou outdoorového sortimentu v Česku, jehož tržby za loňský rok přesahují 330 milionů korun a v roce 2019 zvítězil v zákaznické anketě Shop roku v kategorii kvality. Váže se k němu síť celkem čtrnácti prodejen různých typů a zaměření a zaměstnává 75 stálých pracovníků, k nimž se přes léto připojuje 250 brigádníků na zajištění výstavy.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru