Pandemie koronaviru má i některé pozitivní dopady. Firmy během jarního lockdownu zlepšily zákaznický servis a lidé jsou s nimi spokojenější. Pozitivnější hodnocení než loni mají podle průzkumu s názvem V nouzi poznáš společnosti KPMG dvě třetiny značek. Polepšily si zejména restaurace a rychlá občerstvení a firmy z oblasti retailu a logistiky.

"Zásadní změny proběhly ve využití digitálních kanálů, posílila společenská odpovědnost firem a péče o loajalitu zákazníků. Obecně se značky snažily být vstřícnější," vysvětluje důvody zákaznické spokojenosti Tomáš Potměšil z KPMG. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se