Druhá kampaň na Kickstarteru, druhý úspěch. Splnit cíl a překonat výsledek první kampaně se české dvojici podařilo za 45 dní. Na americkém crowdfundingovém portálu od 19. října do středy vybrala na druhou kolekci ponožkobot Skinners přes milion dolarů (23,5 milionů korun). Kampaň se tak stala historicky druhou nejúspěšnější v Česku. Cílové částky dosáhla už během prvních šesti hodin. Podle zakladatele Petra Procházky s ponožkobotami našli díru na trhu.
"Velmi si cením toho, že jsme se na Kickstarteru zařadili do tzv. 'million dollar club', protože vybrat sedmimístnou částku se podaří jen asi 0,1 procenta spuštěných kampaní," říká Procházka. Skinners tak navázaly na svůj první úspěch na Kickstarteru z roku 2016, kdy vybraly 654 tisíc dolarů. Díky vysoké částce, kterou se společnosti podařilo vybrat nyní, bude moci nejen vyrobit novou kolekci, ale investuje také do dalšího rozvoje značky.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru